Werkwijze & tarieven

Kennismaken en de vraag helder formuleren

Geen project, organisatie of ondernemer is hetzelfde. Daarmee is mijn werk als office manager / Virtual Assistant ook steeds weer anders. 
Ik lever graag maatwerk. Dat doe ik door eerst met jou kennis te maken en te kijken wat jouw vraag is, wat het werk inhoudt, wat het doel is en welk resultaat je neer wil zetten en binnen welke termijn.
Zo weten we beiden wat ik wel of niet voor jou kan doen. En mocht jouw vraag niet passen binnen mijn expertise, dan heb ik altijd wel iemand in mijn netwerk aan wie ik jouw vraag kan voorleggen.

Tarief en afspraken

Op basis daarvan maak ik met jou werkafspraken voor een passend en marktconform uurtarief. Een tarief dat past bij de omvang, de duur en het karakter van de opdracht.
Die werkafspraken leg ik vast in een offerte. Algemene voorwaarden en een overeenkomst van opdracht (conform de richtlijnen van de Belastingdienst) maken deel uit van de werkafspraken. Zo hebben we over en weer de verwachtingen goed in beeld. 

Op afstand en toch dichtbij

Voor de uitvoering van mijn werk maak ik gebruik van verschillende tools die het online werken eenvoudig maken.
Een frequent overlegmoment is altijd goed om in te plannen. Zo zorgen we samen voor de follow up van uitstaande acties en het halen van deadlines.

Ik werk zowel online (op afstand) als op locatie.  

Voor wie en waar in Nederland?

Ik werk voor zowel grote(re) bedrijven, als start-ups, zzp'ers, stichtingen en scholen.
Ook als je maar voor een paar uur per maand wilt samenwerken, kan dat.

Ik woon in het Groene Hart en ben werkzaam in de regio's Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Amsterdam en natuurlijk het Groene Hart.

  • Elke opdracht vraagt een eigen werkwijze en aanpak.
    Ik ga voor maatwerk.
    Ook als het om tarieven gaat.

  • Elke opdracht vraagt een eigen werkwijze en aanpak.
    Ik ga voor maatwerk.
    Ook als het om tarieven gaat.

  • Elke opdracht vraagt een eigen werkwijze en aanpak.
    Ik ga voor maatwerk.
    Ook als het om tarieven gaat.