Office management

Office manager | VA | Virtual Professional | Personal Business Manager

Wat ik voor je kan doen

  • Projectmanagement.
  • Agendabeheer en afspraakcoördinatie.
  • Het organiseren van (online) meetings, workshops, trainingen, etc.
  • Het voorbereiden, coördineren, uitwerken van vergaderingen, incl. follow up van acties.
  • Het (her-)inrichten van werkprocessen, CRM's, administratie, etc.
  • Het bouwen van websites: een goede online zichtbaarheid en vindbaarheid.

What's in a name?

Wat doe ik nu precies? Werk ik als office manager? Als Virtual Assistant (VA)? (Lees: Virtueel Assistent of Virtual Professional.) Of werk ik dan toch als die Professional Business Manager? Of simpelweg als directiesecretaresse? Secretaresse dan? Virtual Sidekick?
What's in a name?

 

In feite doet de functietitel er niet toe. Ik doe waar ik goed in ben: organiseren, plannen, coördineren, oplossen en regelen. "Regeltante" zou ook passen. Alles wat ik nodig heb is een laptop, een telefoon en wifi.

 

Ik zorg ervoor dat alles in de backoffice van een bedrijf goed geregeld is. En het maakt dan niet uit of jouw bedrijf al jaren bestaat, je jezelf net vol overgave in een start-up hebt gestort of dat je als zzp'er in je eenmanszaak werkt.
Je kan mij al voor een paar uur per maand inzetten.

  • Kort samengevat:
    als online office manager zorg ik
    dat jij jouw werk veel efficiënter
    en effectiever kan doen.

  • Kort samengevat:
    als online office manager zorg ik
    dat jij jouw werk veel efficiënter
    en effectiever kan doen.